X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

قرار نبود با هم ته راهو ببینیم از رو‌لبم خنده هامو بچینیش…♬●♫ قرار نبود جز من یه روز به هیشکی بگی اگه بری چی…♬●♫ قرار نبود ولی حالا (علیرضا پویا) قراره شبا فکرت اشک منو دراره…♬●♫ پر میکنه پیکتو‌ کی برات هی بزن سلامتیش غمت نباشه هر شب رو میشینم مست دم خونه ت بدجوری دیره پس بیا زودتر کسی اینجا نیست زنگ میزنم به اون خط خاموشتو…♬●♫ گوشیمم هنوزم عکس تو روشه و روزامه تکراری خره هنو بیای مث قدیم میخوامت عکساتو هی چک میکنم کی باته اینجا یکی میس قهرو و گیراته قرار نبود یهو عقب (علیرضا روزگار) بکشی عر میزنه شبا عقربه که چی…♬●♫ ست میکنین باهم هردفعه چه شیک ولی خُلم میگم اگه بره چی…♬●♫ هرجایی میرم فکرت هنو با منه دوستامم میگن هی من اون آدم قبل نیستم از اون باری که دیدمت سه ماه میگذره سه ماهه چشامم همیشه تره و تش میرم قرار نبود با هم ته راهو ببینیم (محسن یگانه) از رو‌لبم خنده هامو…♬●♫ بچینیش قرار نبود جز من یه روز به هیشکی بگی اگه بری چی گم کردم خنده هاتو چون بارون زد رد پاتو شست…♬●♫ کج کردی بس که راهتو لجباز مث بچه های تخص افتادم از چشای (مازیار فلاحی) تو جلو پات دیگه بسه خواهشو…♬●♫ عکساتون ضربه های پتک روی مغزمه خوب یه کاریش کن همسایه هات همه شاکی شدن میگن صبح تا شب اونجا چیکار میکنم وقتی نیستی تو راست میگن خوب باس یه کاری کنم…♬●♫ از تو مغزمو نمیشه خالی کنم پس کی میشه صبح…♬●♫ قرار نبود با هم ته راهو ببینیم…♬●♫ ...,

اشتراک گذاری :

جدید ترین کلیپ ها


طراحی شده توسط سید محمد میرعالی